Hard remmen

  • neEU

    Ik heb het wel gehad met de EU.

    Alle bezwaren zijn terug te voeren op het feit dat de voordelen vooral bij de grote bedrijven, banken en vooral multinationals vallen en dat de kosten altijd bij de minima en vooral middengroepen vallen.

    Kan iemand mij een direct substancieel financieel voordeel noemen dat rechtstreeks in de portomonees van bovengenoemde groepen is gevallen? En kom nou niet met het voordeel van het geld wisselen want inmiddels betalen we voor gewoon betalen en regelmatige afschriften al weer 3 maal zo veel.

    Rekening van deze week: het Europeese rijbewijs!!! lekker belangrijk. Vergadertijgers, Commissies, tolken etc allemaal met 5 cijferig maandinkomen hebben zich er over gebogen. Vooral landen als D, B, UK zijn heel blij want bv de 80 miljoen rijbewijzen in D alleen die eerst voor het leven waren moeten nu worden vervangen, ik gok voor ca ? 50,– per rijbewijs.

    Natuurlijk zullen deze landen wel goed hebben onderhandeld zodat Europa(lees het Schaap NL) weer mee mag betalen.

    Ik moet nu stoppen van mijn docter,

    Groetjes

  • Fenna

    Wist u dat slechts 6% van het budget van de Europese Unie intern besteed word?

    Misschien moet u zich eerst eens verdiepen in dat soort zaken voor u met een beschuldigende vinger wijst.

    mvg, Fenna

  • siv

    Fenna 6% maar dat is niet veel de rest ben je volgens mij vergeten om op te schrijven. ONZIN!!! Ik heb er te veel mee gemaakt ga aub een kind overtuigen.

  • Sovetryne

    Ik ben van de ene naar de andere EU-staat verhuisd, en heb na mijn verhuizing de voordelen van de EU leren kennen. Grappig dat zoiets pas echt doordringt als je je eigen staat in een ander perspectief ziet. Dat zou jij ook eens moeten doen, neEU :)

    Het grote voordeel is namelijk, dat je niet van voor af aan hoeft te beginnen. Neem nu dat rijbewijs: mijn rijbewijs verloopt op 1 september 2009. Maar onlangs is het papiertje gescheurd. Ik ben naar het politiebureau in Varde, Denemarken gegaan, en gezegd dat mijn rijbewijs kapot is. Ik heb mijn rijbewijs laten kopiëren, heb 260 kronen (zo'n 35 euro, 15 euro onder het door jou geschatte bedrag) op tafel gelegd, kreeg een tijdelijk rijbewijs mee voor één maand, en kan over twee weken mijn nieuwe rijbewijs afhalen. Dat is een voordeel van de EU. Er hoeft nu niet eerst een hoop bewijsmateriaal op tafel te worden gelegd, om aan te tonen dat de voorwaarden waar ik aan moest voldoen om op 23 oktober 1997 mijn rijbewijs te halen, van hetzelfde kaliber zijn als de eisen die in Denemarken gesteld worden.

    Overigens wil ik graag opmerken, dat de bestaande rijbewijzen niet vervangen hoeven te worden. Dus die 50 euro (die in het dure Denemarken 35 zijn, dus in Nederland waarschijnlijk rond de 25-30 liggen) kun je lekker in je portemonnee houden.

    Nog een voorbeeld. Ik was onlangs in Noorwegen om een bedrijf te vestigen. Op zich is dat geen probleem als inwoner van Denemarken (als gevolg van de Unie van Kalmar), maar aangezien ik in eerste instantie met mijn Nederlandse paspoort aan kwam zetten, werd er erg moeilijk gedaan. Pas toen ze de handtekening van de ambassadeur in Kopenhagen zagen, en me vroegen: “Betyr dette Kjøpenhavn?” (Betekent dat Kopenhagen?), waarbij de “KOPENHAGEN” aanwezen, was het allemaal geen enkel probleem: een simpele zoektocht in het systeem wees uit dat ik inderdaad in Denemarken woon, en vervolgens kon ik mijn bedrijf inschrijven. Echter, toen ik een mobiele telefoon wilde kopen (met abonnement), was het een hels probleem om dat abonnement af te sluiten. Het lukte me niet. Maar in Duitsland was dat geen probleem: “U woont in de EU, dus is dat geen probleem”.

    Heerlijk, die EU… Nu nog de kinderziektes elimineren, maar ach, in de Verenigde Staten gingen er 200 jaar voorbij, voordat men van een enigszins vloeiende eenheid kon spreken. Wij zijn hier zo'n 35 jaar bezig, en lopen nu al te zeiken dat het niet werkt.

    //Sovetryne

  • han

    Fenna

    Ga es lekker Deaud met je ketrole en dan met je EEUU, en een dikke bom op het eeuu-parlement. Vette vuck voor de hele ongeziene kolerehandel. Pleur lekker op naar 6 % Polistan.

    ongezien de Typhus

  • fenna7

    ROB PENDERS! in de spits!

  • GerritB

    Je meent het F.

  • Robbie for life

    Ik rem altijd met de handrem.

    Op z'n kantje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • fenna7

    ik rem nooit!

  • Robbert Maaskant

    De opstelling van NAC aanstaande zaterdag

    ——————————————–Rouwe—————————————————————-

    ———-Feher—————-Hofstede—————Zwaanswijk—————–Gorter————

    ———-Reuser——————————-Kwakman————————Boukhari—————

    —————- Kolkka————————–Amoah——————————-Lurling————–

    SCHOP DIE KOEMPELS TERUG DE MIJN IN!!!!!!!!!!!!!!